fniss fniss

Surprise surprise, det blev ingen städning utan huset fylldes av brie istället.

Nu ska jag sova. Typ tidigaste sänggången på hela veckan! Imorron är det Laplacetransformer som gäller för hela slanten! Undrar ni vad detta kan vara för spännande kan ni läsa allt här. Egentligen borde jag lära mig och sen blogga om det, som jag gjorde med koman, men det kommer innan tentan, jag lovar! :)

Senare på kvällen imorron ska jag till Gustav på avskedsfest, han beger sig ut i världen sen ett par månader. Det blir nog kul, men som sagt så blir det en rätt lugn kväll eftersom att jag ska jobba 12 timmar dagen efter. Synd, jag hade verkligen behövt en ordentlig utgång för att se att det finns andra människor i världen än såna som går på KTH! Fast å andra sidan så ekar det högt i plånboken nu innan jag får mina csn-pengar så det blir nog bra med jobb ändå. Utgång blir det ju om två veckor. Äntligen! Vet inte när jag var ute på stan senast, 080808, räknas det? Det var ju bara ett enda stort kaos! Och innan det? Ehhh... Mars kanske? Som sagt, mina vyer behöver vidgas!

Sovtajm! Ska bli skönt! Jag gillar verkligen att sova, speciellt i rena och mjuka lakan med många täcken och kuddar (i min säng just nu alltså). Slutsnackat, gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0