snöfall snöfall snöfall

Snön rasar verkligen ner från himlen! Så här mycket snö kom det inte på hela förra vintern här och jag har verkligen glömt hur lycklig man blir av snö! Det är ju liksom alldeles vitt och ljust och fluffigt! (Och ja, jag är såklart inomhus när jag skriver det här)

Funderar på om jag ska ta mig ner i källaren och rota fram goretexkängern, de är ju liksom de enda riktiga vinterskor jag äger förutom eccostövlarna, men de ser ju fortfarande ut så här. Borde lämna in dom, nån som vet nån bra skomakare i Liljeholmstrakten? Och fråga två, hur hett är det inte med goretexkänger tillsammans med knästrumpor och klänning?? Världen får veta idag! :D

Hoppas bara att dom har lagat hissen, det går liksom inte att bara gå ner till källaren, i så fall måste man ut och härja utomhus (tror jag, har aldrig gått längre ner än till första källaren (förrådet är i tredje)). Den ena hissen har varit avstängd i helgen och i den andra har det varit svart (ingen lampa) och jag är väldigt glad att jag inte bor på tionde våningen!

Jag undrar seriöst när jag såg sånt här snöfall senast! Måste testa att ta en bild och se om det fastnar.




Något senare: Hissen var inte lagad. Jag tog med mig en ficklampa och fick åka med en tant till nionde våningen innan hissen tog mig ner till K3, hon var ganska arg att dom inte hade lagat lampan men i övrigt mycket trevlig.
På vägen upp igen hände nåt som jag ju inte kan blogga om, kom jag på nu. Därför gör jag inte det. Istället bjuder jag på denna:



Hett!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Very HOT!!

2008-11-24 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0