skokris

Tro det eller ej, men jag lider av skokris! Mina mycket välanvända stövlar som hängt med i två säsonger ser ut så här undertill:

image319


Och med tanke på att jag snart fyller 24 så innebär det att mina vita adidasgympaskor snart fyller 10 år. TIO ÅR!!! Det är inte så mycket kvar av dem längre, så det är verkligen dags att införskaffa ett par nya. Samt att det var dags att införskaffa ett par vårskor som kunde ersätta stövlarna varje dag.

Detta gav jag mig på att göra idag efter optikerbesöket. Åkte in till Sergels Torg där jag började hos Ecco. Hade redan spanat in vilka jag ville ha så jag började med att testa dem, det var inte lätt eftersom mina fötter är i storleken precis mellan 40 och 41 hos Ecco. Hade väldigt svårt att bestämma mig för vilka jag skulle ta, så jag avverkade alla andra skoaffärer medan jag funderade. Hittade då ett par skor som skulle kunna ersätta adidasarna, ett par ordentliga vanliga gympaskor helt enkelt. Till slut gick jag tillbaka till Ecco och köpte dom lite större skorna, bestämde mig för att det är bättre att köpa dem som man kan ha direkt och sen lägga i en sula om de blir för stora än de som inte går att använda för att man får ont.

Så här ser de ut, mina nya fina skor:

image320


Söta va??!


Så nu återstår bara ett par ordentliga skor för mig att köpa. Då kom jag på den brillianta idén att jag skulle ju faktiskt kunna önska mig dem i födelsedagspresent, eller ett bidrag i alla fall!


Så att min önskelista inför födelsedagen ser alltså ut så här:

  • Presentkort på smycken från KyssJohanna
  • Bidrag till nya gympaskor
  • Presentkort på krukväxter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0