Mårten

I somras, om jag inte minns helt fel så var det dagen efter midsommaraftonen, såg jag en sak som jag inte reflekterade över just då (hade annat att tänka på just då) men som jag inte kunnat släppa riktigt sen dess.
Vad var det då jag såg?! Jo, ut ur en port i huset här bredvid kom en person som var mycket lik min favoritkomiker Mårten Andersson. Men jag hade ju som sagt annat för mig just då så jag tänkte inte mer på det. Det kunde ju ha varit vemsomhelst egentligen. Men det är ju faktiskt riktigt enkelt att ta reda på vart folk bor i det här landet, tack vare en av mina favoritsidor Birthday.se... Så ja, jag bor granne med Mårten Andersson. Förut bodde jag ju i samma hus som Lotta på Bråkmakargatan. Galet.

Nu måste jag ju börja hänga utomhus iite oftare!


Just nu är det postkodsmiljonärens barnspecial på tvn. Inte så kul, men jag är rätt lättroad idag så jag ser vadsomhelst. Skönt att det bara är lördag! Jag har insett att jag ska på en finsittning nu på tisdag och inte har nåt att ha på mig. Har ju inga pengar att köpa en klänning för heller, så jag vet inte riktigt hur det ska gå till...

Nu orkar jag inte skriva nåt mera. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0