KS in da house!

KS är en förkortning som betyder två olika saker. Ibland betyder det kontrollskrivning, men idag betyder det kändisspaning.

Så här va: Jag åkte nyss hem från skolan för att sova en halvtimme och sen göra mig i ordning för världens första P-gasque (P=Mitt program på kth). Såg en tjej på perrongen vid Gullmarsplan som såg lite bekant ut på nåt sätt. Kom inte på varifrån förrän vi klev av tvärbanan på samma ställe. Lotta på Bråkmakargatan! Tänkte efter lite, och kom fram till att det var mycket möjligt att det var hon, jag menar hon lär ju inte vara ett barn längre. Så innan jag kunde lägga igen ögonen var jag ju tvungen att bekräfta detta. Hur gör man då detta? Hitta.se hittade inte (.se), eniro hittade henne i Mariefred... Hmm... Jo, Facebook såklart! Och mycket riktigt, bland hennes bilder fanns en bild från en inflyttningsfest i ett mycket karaktäristiskt kök (ni som har varit i min lägenhet vet om det svarta köket). Så, ja, jag bor i samma hus som Lotta på Bråkmakargatan. (Eller maltgatan numera)...

Kommentarer
Postat av: Alex

reeespect :)

2007-12-05 @ 23:03:34
URL: http://alexkarlssons.blogg.se
Postat av: Lillebror

Det kallas stalkning och anses mycket ofint...
Men jag gillar dina stalkmetoder...

2007-12-06 @ 07:22:13
Postat av: Linn

Åhhh cooooolt.

2007-12-06 @ 07:59:17
URL: http://bigmouth.blogg.se
Postat av: Yoka

detta borde ju göra dej till en B kändis. Minst!! Ni bor ju i samma hus, så lite känd är du ju!

??? hihi

2007-12-06 @ 13:47:33
Postat av: Syffan

Hahahah, fejjan. Jag säger då det, vad kan inte facebookmaskinen åstadkomma.

2007-12-09 @ 23:44:30
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0