gissningslekar

På mitt jobb finns ett hemligt ställe där man förvarar filmer och spel och andra spännande saker ett par dagar innan releasedatum. Det är egentligen ganska självklart att affärerna får in dem ett par dagar innan så att de verkligen finns där på releasedatum, speciellt när det är stora releaser.

I helgen när jag jobbade var jag ner och tittade på det hemliga stället och upptäckte en stor kartong med filmer. Gissa vilken! Mamma Mia såklart, den har release på onsdag.

Jag köper aldrig filmer. Det finns bara ett undantag och det bloggade jag om i somras. Jag ser inte heller så ofta på film, men idag har jag gjort det. Gissa vilken! Inte så svårt kanske..

Nu ska jag sova. Imorron har jag också två saker inplanerade, först ett möte med bakgruppen och sen en annan grej på kvällen. Däremellan ska jag försöka börja tentaplugga lite har jag tänkt. Det vore nice om det lyckades!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hemköp i Kramfors sålde Mamma Mia redan i söndags!! Illa va?

2008-11-25 @ 08:16:22
Postat av: Lisa

Kramfors är verkligen laglöst land! Nisse fick ju köpa Harry Potterboken långt innan release också! Galet! VI borde berätta det för resten av världen så blir det vallfärd dit!

2008-11-25 @ 11:10:11
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0