Men vad trött jag är då!

Även idag blev det en tvåtimmarspromenad. Superskönt var det, solen sken men det blåste lite. Gick in till stan där jag skulle hämta ut lite tågbiljetter var planen. Men då var automaten avstängd så jag får göra det nån annan dag. Sen gick jag även till Åhléns och köpte den! Yeey! Har sett första dvdn. :) I like!



Till middag idag köpte jag små färskpotatisar som jag åt med korv och champinjoner och squash. Mums! Är heltrött bara, funderade på att sova lite men det är inte så smart eftersom jag måste kunna somna ikväll också, jobbar ju imorron.

Kanske ska ge mig ut på äventyr eller nåt. Eller försöka hämta biljetterna iaf. :) Ska på apoteket och hämta ut mina nya p-piller också, upptäckte igår att jag var inne på sista pillret och som tur var så hade dom kvällsdrop-in igår.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad avis jag blir! Jag gillar Sally jättemycket!

2008-06-25 @ 23:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0