117 dagar och 192 avsnitt senare

FÄÄÄÄRDIG!!



I början av sommaren hittade jag denna. Den är ju ganska stor och tog således en himla tid att få ner, så den sista juli påbörjade jag mitt marathon. Och nu, strax efter början av den 24 november, har jag tittat klart. Som ni säkert förstår har jag inte sett de 1,64 avsnitten/dag som det blir i snitt, har ju haft ett liv att leva också. Den 5:e augusti till exempel såg jag 31 (trettioen) avsnitt på samma dag och det är väl ett under att jag överlevt! Huset Fullt är ju vääähääldigt gulligt!
När lillebrorn var här sist fick han alla avsnitten och han kommer garanterat att bli klar mycket fortare än mig (han har redan kommit halvvägs!). Är lite orolig för hans psykiska hälsa, kanske ska ge honom klippkort hos nån hjärndoktor i julklapp?

Åh! Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu i livet! Plugga mekanik kanske? Först ska jag i alla fall sova. Länge! Ska vara på skolan klockan tre imorgon och innan dess tänkte jag i alla fall leta fram lite gamla mekanteckningar och diska. Ska försöka bli frisk också.

Sista avsnittet var i alla fall oslagbart! många fantastiskta kommentarer, jag skrattade högt!


Så här såg det ut på balkongen de allra varmaste dagarna i början av augusti:



Och så här såg det ut i slutet av november när det är snö på balkongen och 30 grader kallare än ovan:



Gonatten!

Kommentarer
Postat av: Lexie

älskar huset fullt

2008-11-24 @ 02:30:09
URL: http://lillasotalexie.blogg.se/
Postat av: Ludde

Ja Lisa! Då var det bevisat! Du är helt galen!!! ;-)

2008-11-25 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0