vatten, vatten, bara vanligt vatten

Igårkväll spöregnade det ju, så mycket som det eventuellt nånsin har regnat i det här landet. Helt sjukt var det! Sjukast var när jag skulle gå upp på mitt berg, ni kan ju ana hur mycket vatten som rann ner för vägen!!!

Även idag har det regnat. Så här såg det ut längst ner vid stora hålet.



De där rören brukar ju liksom sitta ihop, men nu har de slitits isär av vattenflödet... Inatt såg det såklart ännu värre ut, då var det lika stort vattenflöde över typ hela gatan...

Nu ska jag sova. Känner att mina ögon nog snart övergår till fyrkantig form (widescreen såklart) efter att ha tittat mig igenom trettioen avsnitt under dagen. Snart kommer jag att googla mig fram till ett nummer efter psykhjälp tror jag. :-P

Kommentarer
Postat av: Junior

Jo men vattnet verkar hamna på rätt ställe i alla fall.

2008-08-07 @ 20:40:11
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0