4 stycken kvar

Nu är det strax sovtajm här. Har precis sett ett fint program på ettan!

Idag har jag jobbat. Hade sovmorron så det blev en rätt kort dag, bara 9,5 timmar! Imorgon blir det likadant.
Det var kul att komma tillbaka till jobbet, hela förmiddagen satt jag där och trivdes. Klockan 3 hade jag lunchrast och hade såklart lyckats glömma matlådan hemma på diskbänken, så då gav jag mig ut i gallerian i jakt på mat. Först gick jag till ica och köpte frukt och sen gick jag och köpte med mig kycklingspett med jordnötssås. Det var asmycket folk som var i vägen på min framfart i gallerian så jag var måttligt irri när jag kom tillbaka. Sen var jag småirriterad hela resten av dagen.

Förresten, här och här finns bilder från resan (och resten av jullovet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0