3 stycken kvar

Min lilla mami är sjuk! Hon ligger på sjukhus! Hon har äntligen fått veta varför hon varit så uppsvälld och haft ont i magen den senaste månaden, hon har nämligen nån slags tumör på äggstocken. Så nu ligger hon på sjukhuset och blir tappad på vätska. Och jag håller alla mina tummar och tår att tumören är en snäll en och att hon blir frisk snabbt!!

Jag ska nog gå och lägga mig ganska snart. Måste upp och plugga som en tok imorgon. Ska nog dra ur sladden ur tvn och ur modemet för jag orkar nog inte åka in till skolan och plugga där. Fast modemsladden behöver jag ju iofs för att kunna lyssna på Spotify.

Vad kallt det är ute förresten, tvåsiffrigt på termometern! Det var det inte på hela förra vintern! Dessutom blåser det så köldfaktorn lär ju vara neråt 25 minusgrader eller nåt! Jag dog nästan när jag gick hem. Och mina ben frös nästan till två stora istappar!

Kommentarer
Postat av: Ludde

Lisa! Vad är det för skojsig nedräkning du har för dig; blogginlägg, dagar eller antal invites till Spotify? :-) Hoppas du haft ett bra jullov iallafall!

2009-01-04 @ 23:21:29
Postat av: Sonja

men stackars mami! hoppas det går bra! hälsa från mig och sture!

2009-01-05 @ 08:39:56
Postat av: Lisa

Sonja: Det ska jag absolut göra!



Ludde: Tro mig, du blir varse.

2009-01-05 @ 10:04:10
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0