vintertäcke

Min hyresvärd har inte slagit på värmen än. Än så länge är det inte jättekallt i lägenheten, och då brukar jag ändå vara ganska känslig! Men när man ska sova vill man gärna ha minst dubbla täcken! Ikväll har jag slagit på stort och tvättat mitt vintertäcke! Har haft två tunna täcken i sängen fram tills nu, men nu ska jag byta ut det tunnaste mot det tjocka, eller eventuellt ha alla tre bara för att det är mysigt. :)

Nu är det i alla fall bara en grej att sy fast innan outfiten är klar! Sjukt nöjd! Kanske ska ordna en annan grej också, vi får se. Imorron ska jag ju ha syjunta här hos mig!

Imorron borde jag även ringa lönekontoret på mitt jobb och fråga varför jag får så lite pengar! Är lite för seg i hjärnan för att tänka på det nu, kanske är står allt rätt till, ska klura ut det imorronförmiddag!

Bye


Ooo, nu kunde jag äntligen studieförsäkra, så nu kanske CSN-pengarna kommer in snart! Hurra! Då kanske jag har råd med hyran och alla andra räkningarna även denna månad.
Tycker ändå jag har varit duktig som har klarat mig utan CSN ända fram tills sista dagen innan löning! Shoppingen idag slutade med att jag hade ett tvåsiffrigt belopp kvar på kontot! Det har ju ofta varit värre än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0