vilken dag

Okej, vad har jag då åstadkommit idag då?
  • Har kört minibuss mot enkelriktat (sjukt svårt med det där, skyltar och sånt som inte finns i Kramfors)
  • Kört samma minibuss genom stan två gånger utan att varken krocka eller dö!
  • Stannat samma minibuss vid varenda rödljus (också svårt, finns ju bara tre i Kramfors)
  • Nästan kört på katt med tillhörande tant på sightseeingtur (läs: jag körde lite vilse) i Nacka
  • Handlat sex stora proppfulla vagnar med mat på Willys
  • Kommit på den smarta idén att ta tomma kartonger av Willyspersonalen istället för att köpa papperskassar (sjukt mycket lättare att stapla i minibussen juh)
  • Stekt upp ca 1,4 kg margarin (varav 0,3 kg förmodligen satt på min kropp innan jag duschade, eventuellt sitter ett halvt hekto kvar i näsan)
  • Blött näsblod en halvtimme på grund av förkylning kombinerat med bärande av tunga grejer (6 vagnar mat alltså)
Lite roligt i alla fall att vara den som hittar bäst när det gäller att köra i stan för mig som trots allt är en utböling!

Nu ska jag sova för sista gången på lääääääänge. Hörs på söndag om jag lever. Eller lördag om jag lever ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0