vidga mina vyer!

Nu måste jag sova. Har haft telefonen på jättetyst läge hela dan och fick precis reda på att Hotell Wärmegård får två besökare imorgonbitti så jag har tvärstädat lite snabbt (typ letat fram golvet under all tvått och så). Har dock inte kunnat tvätta nåt idag för det var upptaget såklart (söndagkväll ju).

Diffen är ju ett skämt, men det är ju ingen nyhet. Får ta den modulen på tentan helt enkelt.


För övrigt så måste jag få mina vyer vidgade för annars kommer det här att sluta i katastrof! Vet dock inte riktigt hur det ska gå till, men jag jobbar på det!

Håller även på att försöka planera in en helg när jag kan åka upp och hälsa på mina kära föräldrar. Men det är ju hopplöst! Det händer ju nåt varenda helg. Den helgen som jag hade tänkt mig (dvs om en dryg månad) visade sig, när jag kollade i kalendern, vara helgen innan tentaveckan så det lär ju inte heller bli av. Två veckor senare är det plötsligt allhelgonahelg och november. HALLÅÅÅ!!! Jag har ju inte varit hemma sen i början av juli! Stört!


Nä, sova måste jag. Bye

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag är lite sur på mig själv för diffen, Blandningstalet skulle man ju ha lärt sig utantill, det är ju alltid med (då tomtarna på matteinstitutionen tror att det gör deras "vetenskap" tillämpbar), men i vanlig ordning kan inte jag lära mig tentatal, jag lär mig bara hur verkligheten fungerar och hur man får verkligheten att jobba åt en.

2008-09-15 @ 16:13:13
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0