vem sa diff?

Nu har jag äntligen tagit mig ur sängen, lagom till att snart gå och lägga mig igen. Diffen kan man ju bara glömma, men det kommer ju omtentor (inga omfester). Har även tagit en lång dusch och skrubbat mig ordentligt ren från smuts och kladd (ditmålad och ditkletad av diverse tappade drinkar på mina ben).

Veckan som kommer nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv och bli lite nyttig, ska även ta och damma av Wii Fit:en som jag inte riktigt har hunnit med de senaste fyra veckorna. Tänkte på det i duschen, om man ska göra ett verb av att spela Wii Fit så blir det ju att Wii Fitta. Det är ett ganska konstigt verb.

För övrigt tror jag att mitt vatten rinner lite snabbare än vissa andras vatten, under broarna alltså, men långsammare än vissas också.


Nu ska jag se på Madicken och fixa mat, har inte ätit nåt riktigt sen sittningen igår förutom två mackor till frukost och två ägg när jag kom hem och så lite yoghurtdip och en frukt. Men nu har jag tagit fram lite fläskfilé ur kylen som jag ska fixa lite pastasås av.
Tänkte skriva lite andra grejer också, men det får bli sen när jag är lite mer motiverad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0