städtajm!

Jag funderar på om jag ska ta bilder på hur min lägenhet ser ut nu och hur den ser ut om en stund. Men jag tror inte att jag vill visa upp mitt hem i det skick det är i nu, så jag låter nog bli! Eller så tar jag bilder och skriver ut dom och ramar in för att se hur jag inte vill att det ska se ut igen. :)

KS-en gick ju som väntat. Måste verkligen lära mig det där med partialbråksuppdelning nån gång, typ till tentan. Sen satte jag mig och läste lite beslutsteori och väntade på att biljetterna inför fredagens fest skulle börja säljas. När de sedan gjorde det tog de slut på typ 20 minuter!! Galet! Men vi hann iaf köpa våra så på fredag är det kalas! Jag funderar dock på vad jag ska sy till det här årets fest, jag har ju trots allt sytt två år i rad till samma fest nu! (Ska spana på nätet och se om jag kan hitta bilder)

(Guldtema för två år sen (jag var alltså en Norrlands Guld (Det finns en anledning till att inte det mellan den första och andra bilden inte finns med)) och Las Vegastema förra året (Jag var hjärter dam))

Året innan på samma fest var jag Grynet, då hade jag inte sytt själv, men bilder från det finns också på ett hemligt ställe på nätet..


Mmm, vi får se vad det blir den här gången. :)

Städa var det ja! Först måste jag dock fixa lite lunch. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0