VARNING: Äckligt blogginlägg! (fast bara i slutet)

Jag förstår inte riktigt det här. Folk har börjat önska saker från min blogg. Hur tänkte dom då??

Typ:
"Nu var det väldigt längesen du skrev nåt om mig!"
"Kan du inte skriva nåt om mig?"
"Har du nånsin skrivit nåt om mig?".


HALLÅÅÅ!!! Det här är ju min blogg! Jag skriver ju i stort sett bara om mig!!! Skriver jag nåt om nån annan så handlar det nog troligtvis också bara om mig, eller så har personen i fråga gjort väldigt stort intryck (positivt eller negativt) på mig!

Dessutom har folk börjat påpeka om det dröjer ett tag mellan inläggen.

HALLÅÅÅ!!! Det här är ju fortfarande min blogg och jag skriver inte för att underhålla nån annan. Sen om nån vill läsa är dens problem! :-P

Folk brukar även fråga mig varför jag bloggar ibland. Från början var det för att "alla" andra (typ i familjen då) bloggade, och om jag också gjorde det slapp jag svara på frågan "Vad har du gjort idag då?" två-tre gånger. Men nu gör jag det för att det är kul och ett skönt sätt att få ur sig sina tankar och varva ner på kvällen. Sen skriver jag ju förstås inte allt jag tänker heller, det ni läser är den snälla versionen av mina tankar.


Sådär. Nu var det klargjort, nu ska jag visa en sjukt äcklig bild. Vill ni inte se hur mitt finger ser ut efter att jag våldssydde imorse så titta inte här nedanför!! Det som hände var att jag hade lite bråttom till skolan och skulle sy fast två märken och baksidan av nålen åt sig in under huden, inte under ett hudlager utan två. Man ser det tydligt på fingret att det faktiskt är två hudlager! AJ AJ AJ!!!























Nu kommer den snart!

























Hittade förresten fler bilder i kameran än vad jag visste om att jag hade tagit. Hmmmmmm....

Kommentarer
Postat av: Junior

Jo att folk lägger sig i får man leva med. Värre blir det om man skriver saker somär lite kontroversiellt, då kan andra bli riktigt förbannade.

Själv skriver jag min blogg för att få utlopp för det som är jobbigt, det jag inte orkar prata om. Men då får jag varva med en massa annat för att behålla mina läsare.

2008-09-13 @ 17:25:49
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0