söndag

Ehm. Ja. Så var helgen slut. 24 timmars arbete avklarat. Även idag har jag varit slö på jobbet, det var dessutom mycket mindre folk än igår så dagen gick ganska segt (läs: jag hann röja rätt mycket). Typ fem minuter innan vi skulle stänga blev en tjuv fasttagen så vi fick vänta jättelänge på polisen. Asdrygt!

Jag har tänkt på en grej. Ibland när jag gör vissa saker föreställer jag mig olika platser vid olika tillfällen. Jämt när jag räknar pengar tänker jag på parkeringen utanför Kurredoren när det är mörkt och typ 2 dm nysnö. Jag antar att det har att göra med mina sena nätter efter jobbet på Cherry.

I morse var det nära att jag aldrig tog mig ur sängen. Hörde inte alls att väckaren ringde de två första gångerna och så var jag helt säker på att jag skulle till skolan så jag tänkte förhandla mig till en sovmorgon (med mig själv). Men sen när klockan ringde för tredje gången såg jag att alarmet hette "vakna för jobb".. wooops! Jag hann alltså varken duscha (vilket jag inte hann igår heller, hittade björkfrön i håret imorse) eller äta frukost. Bestämde mig därför att försöka hinna med en tidigare tunnelbana och köpa frukost, så det gjorde jag. Åt min första Egg McMuffin. Det var sådär...

Började förresten att lyssna på en ny talbok idag, första Van Veeteren. Som vanligt när jag övergår från att lyssna på musik till att lyssna på talbok i mobilen glömde jag att stänga av shuffle-läget. Asdrygt! Upptäckte det typ när jag var på T-centralen, dvs när jag hade lyssnat på 4-5 randomspår. Bravo Lisa!


Nu tycker mammsen att jag ska avsluta så hon får gå och sova nån gång.. :) Det är väl lika bra det. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0