The Knitting Revolution

Jahapp. Här har jag suttit och sett fram emot Desperate Housewives-premiären hela kvällen men det visade sig att jag ju redan sett det här avsnittet och många efteråt också. I juni.


Idag åkte jag i alla fall till skolan snortidigt, var där 10 i 8, har nog aldrig varit där så tidigt. Satte mig på kåren och skrev ihop svaren till instuderingsfrågorna. Sen gick jag och köpte kursboken i Beslutsteorin och så skrev jag ut inlämningen. Sen var det seminarium, mycket flummigt!

På lunchen hade vi bakgruppsmöte, alltid lika trevligt! Fick då tillbaka en bok som jag hade lånat ut, en tjock en. Fick även tillbaka min mantel från i fredags. Eftersom jag även hade datorn, dataladdare, en pärm, ett kollegieblock, boken jag köpte tidigare och det vanliga krafset i botten av väskan så var nu min handväska ganska tung!
Efter diffövningen hade jag bestämt mig för att åka till det nyöppnade Överskottsbolaget på Kungsholmen för att köpa duschkräm och sånt. Inte helt rätt läge att åka dit med giganttunga väskan, men jag gjorde det ändå. Det blev en hel påse med grejer. Kan ju säga som så att jag var helt död i hela kroppen efter att ha släpat allt detta upp på berget!!

Sen sov jag middag ett par timmar. Nu har jag börjat sticka en halsduk, köpte garn också där på ÖB. :)

Tillbaka till stickningen. Bye

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag har lösningar på första och sista diffuppgiften, säg till kan du få dem *.pdf

(givetvis med mina parametrar men med bra eller i alla fall hyfsade förklaringar så att man kan byta parametrar och förklara för läraren vad man har gjort.)

2008-09-30 @ 21:27:20
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0