ska festa och fira så n0ga jag bara kan!

Nu ska jag snart iväg. Kommer väl hem om ett dygn ungefär. Tills dess kan ni räkna med att jag n0g har en grym kväll och en grym natt! Jag ska som sagt festa och fira så n0ga jag bara kan!


Förresten, måste bara tillägga att det bästa med iPhoto är att man kan exportera bilder från det direkt till facebook, sen ligger de där som ett "pending album" tills man godkänt det. Och godkänna det kan man ju göra lite senare, exempelvis via mobilen... Smart va??? Med andra ord (för er som är ännu segare än andra) så kan jag lägga ut bilderna på vad vi gjorde igårkväll medan jag till exempel sitter på toaletten efter sittningen ikväll. Ingen förhandskik här inte!

Kommentarer
Postat av: Junior

Man får se upp med vad man gör med andra ord...

2008-09-13 @ 17:19:41
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0