om pengar och sånt

Ooo, måste bara berätta vad jag gjorde mer igår. Jag skickade äntligen in min csn-ansökan!!! Via post. I ett hemmagjort kuvert. Hoppas att jag får pengar ändå!

Jag förstår verkligen inte varför man inte kan ha e-leg på mac! Skulle precis maila Nordea och fråga när jobbet ringde igår. Ska maila dom idag istället! Det kommer säkert att ta hundra år innan jag får pengar nu när det går via papper. Typiskt att jag ska va så seg på sånt här, den senaste lönen börjar verkligen sina nu! Och augustilönen blir nog inte så stor. Håll tummarna att jag överlever! :)

Kommentarer
Postat av: Nils

Det funkar inte på linux heller...

När blev det osäkert med den lilla koden??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0