näe näe näe njae njaa...

I like to blog it blog it, etc.


Idag har jag varit i skolan jidajada. Blev något bitter på förmiddagen när jag försökte plugga diff och insåg att jag verkligen har glömt all grundläggande matte i hela världen!! Leffe försökte lära mig integrationsgrunder på lunchen, typ "så här integrerar man x". HALLÅ!!! Hur ska det här gå???!!

Sen var det diff-föreläsning. Det var väl sådär. Och sen var det pub, det var desto roligare! Hade som plan att dricka ett par cider och sedan åka hem och tycka att det var superkul att städa lägenheten. Nu är jag lite skeptisk till planen. Lär bli briefrossa och HF-marathon istället.
Fick i alla fall samtala en hel del med en av mina nya kamrater som jag först lärde känna på ett mycket speciellt sätt men som jag nu lärt känna på ett mycket angenämare sätt. Lovely!

Nu ska jag fixa mat. Sen får vi väl se hur det blir med städningen...

Jo, förresten. Jag insåg en grej ikväll, nämligen hur lika vissa personer kan vara. Plötsligt föll jag liksom över 7 år tillbaka i tiden, INTE okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0