My name is Agda!

Nu är det bevisat! Jag ska nog leva i ensamhet hela mitt liv! I vilket fall så blir det nog inga barn! Sonja tipsade om en namnsida häromveckan där man kan söka på vad ens barn ska heta, man skriver alltså in sitt namn och barnets blivande fars namn och får upp ett namn. Jag testade lite olika karlnamn på måfå och fick upp det ena värre än det andra. Men det här tog väl ändå priset!!



Inte topp 100, näe jag kan förstå det! Hur uttalar man det där tecknet i mitten??


Och tydligen ska jag och lillebror inte heta Lisa och Nils:




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Men Lisa, det står ju faktiskt Göran, men med konstiga tecken ist för ö. Men vad kul att du alltså inte heter Lisa. :P

2008-09-29 @ 19:19:34
Postat av: Junior

Jag fick hyfsat vettiga namn, men det kommer aldrig att bli, det viste jag redan innan jag skrev in Hennes namn...

2008-09-29 @ 21:28:30
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior
Postat av: Junior

Vi skulle tydligen få syskonparet Eulina och Frank tillsammans, nåja det skulle nog vara illa nog att deras mor och farmor hette likadant, utöver alla andra skäl att det aldrig kommer att ske.

2008-09-29 @ 21:31:38
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0