mera blogg

Nu har jag wii-fittat så att svetten lackar! Med tanke på att det var en dryg månad sen jag spelade sist så gick det riktigt bra! Jag slog ett par rekort och tangerade andra. Imorron har jag säkert sjukt mycket träningsvärk i armarna efter boxning.

Upptäckte förresten att vissa av mina ingredienser i kakan kan innehålla spår av mjölk, så jag hoppas att Adeliina överlever sin 22:a födelsedag!


Har utöver detta kommit fram till en grej angående min nya frisyr. Nämligen det faktum att jag annars aldrig riktigt är helt nöjd när jag är nyklippt förrän jag fått tvätta håret och fixa till det själv, men nu har jag varit helnöjd från stunden J hade klippt klart! Hon är super!
Nu ska jag i alla fall tvätta det lilla hår jag har vilket kommer att bli mycket spännande! Det är ju trots allt nästan 2 dm kortare på sina ställen! Frågan är om jag kommer att kunna piffa till det lika snyggt som J gjorde igår bara. Kan ju skylla på det om jag inte är på övningen klockan 8 :-P


Förresten, en grej till. Idag när jag åkte till Skärholmen var det tur att jag hade en stor tung väska att hålla mig i för jag fick sån stor lust att dansa med händerna i luften på tunnelbanan! Fråga mig inte varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0