KS

Just det, jag glömde ju berätta om min KS häromdagen. KS har som bekant två innebörder i mitt liv. Oftast när jag pratar KS på skolan handlar det om kontrollskrivning, dvs som en liten tenta. Oftast när jag smsar mammsen om KS handlar det om kändisspaning. Ännu oftare smsar mammsen till mig om KS:ar (vilket är lite sorgligt eftersom att hon alltså spanar kändisar oftare än mig trots att hon bor 50 mil från huvudstaden).
I måndags gjorde jag i alla fall en mycket ovanlig KS, alltså en kändisspaning på skolan! Det var när jag var på väg upp till M som jag plötsligt mötte Hans Rosenfeldt när han var på väg från gymmet. Har läst nånstans att han tränar där, men har aldrig sett honom där (förmodligen för att jag inte varit där sen i oktober). Han var iaf gigantiskt lång! Och ännu längre blev han eftersom jag gick nedanför trotoaren som han gick på... :)



Förresten så lämnar den där dagistraumabilden inte min näthinna i första hand. Jaiks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0