jättearg!!!

Nu är jag seriöst jättejättearg!! Den här gången är det mig själv jag är arg på. Jag är ju, som ni säkert redan förstått vid det här laget, världens största klant! Nu har jag klantat mig igen. Rejält och dyrt! Jag har nämligen tappat bort mitt nyinköpta SL-kort.

Så här var det. Vid 18-tiden åkte jag iväg till fröken J för att kolla in hennes nya lägenhet. Åkte tvärbana till Alvik och sen tunnelbanan därifrån till Vällingby. Alltså hade jag kortet med mig av från tvärbanan (det var där jag tappade det förra gången). Sen i en paus i Ensam Mamma Söker sprang jag ner för att köpa godis och när klockan blev 22 skulle jag åka hem. Då hittade jag inte kortet. Missade tunnelbanan medan jag rotade igenom väskan och fick åka på sms-biljett hem. Kom på hemvägen fram till att jag antingen aldrig la ner det nånstans i Alvik och hade det i knät (som sist på tvärbanan) och därför tappade det när jag klev av tunnelbanan, eller att det for ut när jag tog upp börsen ur fickan hemma hos J. Hoppas hoppas hoppas på det senare!!!!!!!!!!!




Uppdatering: Fick precis höra från fröken J att hon hittat mitt kort i hallen. Phuuuuu!!! Plötsligt blev jag liksom 1780 kronor rikare! Hurra hurra hurra för att jag inte riktigt är världens största klant!

Nu måste jag sova, imorron har jag föreläsning klockan 8 som jag tänkte försöka komma upp till, vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0