instant

Kolla här vad jag och mammsen gick förbi i ett skyltfönster igårkväll!


Det är liksom ihopknycklat papper!! Snacka om instant!
Kollade in på hemsidan, superroliga små filmer! Hihi! Perfekt för oss som saknar tålamod!


Nu ska jag sova. Har stickat på halsduken men har tappat ena stickan under soffan så nu orkar jag inte sticka nå mera. Det är liksom mörkt här eftersom jag fick ett ryck och köpte en massa ljus på ÖB idag. Brukar ju verkligen aldrig elda ljus, men det kan ju va mysigt. Undra hur många av de aviga maskorna som blivit räta och tvärtom bara.. :)
Har även sett två avsnitt till av HF. Det andra av dem fick jag gåshud av. Jag får sällan gåshud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0