insikter i duschen

Topp tre favoritkroppsdelar hos killar enligt Lisa
(leenden, hållning och utstrålning räknas inte till kroppsdelar):
* Underarm
* Rygg
* Nacke

Det har vid nyliga studier av den Lisaianska kroppen framkommit att även denna innehar en nacke. Vem hade anat?!


För övrigt var det lite oklart var jag skulle ha balsamet nu när jag inte har nåt hår som hänger därbak. Nu måste jag torka håret innan jag går och lägger mig, annars kommer jag att se ut som en mycket gammal tops imorronbitti. Men först ska jag kolla om det finns nån bättre övning jag kan gå på imorron, för 8 är alldeles för tidigt för mig! Det finns ju iofs en på fredag som Leffe tänkte gå på, kanske ska ta den jag också då..

Gonatten

Kommentarer
Postat av: linn

Höfter, magar, händer.

2008-09-18 @ 12:48:12
Postat av: Junior

Lisa, nu får du utveckla lite, vad är en snygg underarm, rygg eller nacke?

Jag har aldrig varit särskillt utseendefixerad, men nu får jag kanske chansen att ha någon snygg kroppsdel.

Sannolikt är det något innre organ, typ levern som är snygg på mig men i alla fall...

2008-09-18 @ 23:23:50
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0