Gårdagens roligaste

"Ta bort henne!" ... "Ta bort henne!"

Det näst roligaste var att jag hittade en bit bastkjol (pompom) som jag tydligen tyckte var fin eftersom jag fortfarande har den runt handleden. Mystiskt! En tjej på jobbet tyckte att jag var knäpp.


Det är förresten jättekonstigt att det bara är lördag! Jag har tyckt att det har varit söndag hela dagen. Är nog inte van att festa på fredagar.

Sova var det! Imorron väntar 12 nya fräscha timmar på min skabbiga jobbstol. Idag återupptäckte jag en gammal passion, MS-röj! Imorron ska jag slå alla rekord! Minns när jag drömde MS-röj... Galet!

Kommentarer
Postat av: Junior

Vadå lördag, det är väl söndag idag...

2008-09-28 @ 14:18:43
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior
Postat av: Jonas

7 sekunder på minsta röjaren, slå det!

2008-09-28 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0