Ett sjukt moget beslut!

Ja, idag satt jag alltså hela dagen på kåren och pluggade diff. Vid halv 6-tiden drog vi oss hemåt och jag var väl hemma vid strax efter 6. Halv 8 skulle jag vara hos Gustav för fest, men det visste jag ju redan då att jag inte skulle hinna. Var istället sjukt taggad på att Wii fitta lite, så det gjorde jag innan jag hoppade in i duschen. Sen kom den stora frågan: Dricka eller inte dricka alkohol på festen? Jag visste ju redan när jag tackade ja till jobb att det inte skulle bli någon utgång för min del så varför inte slå på stort och köra helt alkoholfritt? Jag har ju hört talas om att man faktiskt kan ha kul utan alkohol, så varför inte testa? :-P
Sagt och gjort! Istället för att köpa groggvirke på väg till festen köpte jag med mig en Brämhults juice och en påse chips (orka laga middag). Sjuuuuukt moget beslut! Så moget som jag bara trodde att Adeliina kunde ta!! :)
Vart är världen på väg när Rui försöker få i mig vin???

När vi skulle dra oss hem från festen (fast de flesta skulle ju ut) klädde jag på mig min nya rosa tröja (är tillbaka i en lite rosa period, en lightperiod den här gången, var lugna!) och då utbrast Leffe och Mini i kör: Shit vad rosa!!
Jag: Ja, jag är back in pink!
Leiph: Ja, jääävlar vad pink!
Mini: Skitpink!

Sen när vi återberättade det där trodde inte Mini på att hon sagt så, men det var ju superkul.

Nu ska jag sova. Blir inte så länge, ska upp halv 8... Nåja, många pengar till mig för många timmars jobb, I like!

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag kom precis fram til att jag är barnslig så det blev inget KS-plugg för min del.

2008-09-21 @ 12:22:31
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior
Postat av: Adeliina

Lisa, jag är mycket stolt över dig! :)

2008-09-21 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0