Död och förruttnelse

Det luktade död och förruttnelse i min lägenhet när jag kom hem nu ikväll. Sjukt äckligt! Men så går det när man kommer hem mitt i natten och äter kött och inte orkar städa ordentligt efter sig.

För övrigt har vi haft genrep med spexet idag. Det ska bli sjukt kul att ha föreställning imorron, har sett fram emot det hela sommaren! Idag var jag däremot sjukt trött, typ så trött att jag knappt visste vad jag hette, så genrepet kunde väl ha gått lite bättre. Sjöng fel och fult och bara skrattade åt alltihopa. Men som sagt, imorron blir det grymt!

På tal om spex börjar det ju bli hög tid för mig att ta reda på vad jag ska ha för mig till våren. Ska jag vara hemma är jag grymt sugen på att vara med i spexet igen och snart går ansökningstiden ut. Känner jag mig själv rätt så kommer jag knappast att kunna jobba ihop pengar för att åka iväg nånstans nästa vår så jag lär ju söka. Sen är ju fråga två isf vilken grupp jag ska va med i. Kören är ju grymt kul men mr Nitro (som blev sjukt besviken när han läste min blogg över att jag inte skrivit nåt om honom) vill ha med mig i sitt dreamteam, så vi får väl se vad det blir helt enkelt.. :)

Nu har jag svamlat klart för ikväll. Sovtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0