copy-paste?

Shit vad jag har varit trött idag! Det spelar ju typ ingen roll om jag dricker eller inte dricker kvällen innan, får jag inte sova mina åtta timmar är jag död hela dagen efter! Det kommer jag att vara imorron också, för nu måste jag förstå lite Heavisides språngfunktion och Diracs deltafunktion inför KS:en imorron. Och så tänkte jag åka dit en timme innan så jag hinner plugga lite iaf!

Nåja, idag har jag i alla fall jobbat 12 timmar. Det var jättelugnt nästan hela dagen så dagen gick ganska långsamt fram till typ 17-tiden då det började komma folk. Men söndagar är helt okej att bara sitta av tiden på, det är ju 100% ob (som i inte tampong) hela dan.

Nä, nu måste jag gå och lägga mig, ska läsa lite diff innan jag somnar. Håll tummarna för mig 9-10 imorron!


Shit vad det känns som att jag har skrivit exakt det här inlägget femtioelva gånger förut!


Förresten, det hände lite roliga grejer på jobbet också, mina kollegor är ju rätt knäppa!

Kommentarer
Postat av: Junior

Fler gånger kommer det bli, för diffen har fler KS:ar

2008-09-22 @ 12:35:33
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0