borde. försöka. laga.

Dagens fråga handlade om svampar, men jag antar att vissa av mina läsare redan känner att den är rätt färdigdiskuterad så istället frågar jag mig vad meningen med baksnus är??!! Det är ju asäckligt! När det finns snus färdigförpackat i påsar liksom!!
Jag har aldrig testat baksnus, men jag kan tänka mig att det är vidrigt!

För övrigt har jag pluggat diff idag. Mitt mål med hela dagen var att förstå nåt. Alltså typ vad som helst. Jag läste i boken och räknade exemplen (efter facit förstås) och förstod faktiskt exempel 1 på sidan typ 2 eller nåt och därmed var ju målet uppfyllt! Dessvärre omfattar ju KS:en på måndag typ 118 sidor eller nåt. Jag kom till sidan 6 under de tre timmar jag satt med skiten. Bajs också!

Nu ska jag försöka laga nåt som har varit trasigt i tre och en halv vecka. Hoppas att den inte börjar brinna den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0