bläää

Jag vet inte, men det känns lite som att jag håller på att tappa sugen på att blogga. Gissa varför...


Närå, kanske inte, vi får väl se.

Har lite bilder i telefonen som jag har tänkt blogga om, men jag orkar inte göra det nu.


Ikväll har jag jobbat. Åkte dit vid 3 och jobbade till stängning, så nu har jag typ jobbat in tiden jag varit ledig under september, bara sådär liksom! :) Det var superlugnt idag också, men innan dom ringde in mig och en kille till var de 3 säljare på golvet och det funkar ju typ inte!

Nu ska jag fixa lite grejer och sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag skyller på diffen, man blir inte speciellt kreativ av SF1633 Diffrentialekvationer I, man blir mest uttråkad...

2008-09-24 @ 18:22:11
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0