2,5

Det känns ganska meningslöst att åka till skolan bara för att gå på en halv föreläsning i diff. (Har redan skippat förmiddagens föreläsning eftersom jag var uppe och sydde så sent och behövde sömnen.) Men jag har två och en halv bra anledningar till att åka dit:

* Jag orkar inte laga lunch
* Det är trevligt att äta med andra
* Han kan ju säga nåt bra inför inlämningen i diff

(Gissa vilken som var den halva anledningen)... :-P


Redan nu ska jag ställa fem alarm som ska väcka mig vid halv 8 imorgonbitti. FATTA vad jag kommer att va trött på jobbet imorron! Kanske ska ställa ett alarm som säger att jag ska gå hem i lagom tid ikväll, men jag vet hur det brukar bli då, brukar bara skratta åt det! Nåja, det är värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: Adeliina

Jag kan hjälpa dig med larmen, vi diskuterar det senare! ;)

2008-09-26 @ 11:30:31
Postat av: Junior

Alternativet är att göra som jag gjorde efter n0g, gå direkt från festen till jobbet.

2008-09-26 @ 17:45:03
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0