why?

Är jag allergisk mot nåt jag äter? Förra veckan blev jag ju konstig i magen på söndagkvällen och kunde inte äta nåt på hela måndagen. Nu är jag också konstig i magen. But why?!!

Nu ikväll har jag sett på andra avsnittet (säsong 2) av Gossip Girl. Är ju aldrig hemma på söndagar så jag missar det ju jämt. Skulle även se förra veckans avsnitt av Desperate Housewives (ligger efter även där) men upptäckte att jag hade fått ett spännande mail med en massa spännande läsning som jag har läst nu den senaste timmen istället. Nu funderar jag på att sova, fast jag sov ju länge inatt så jag skulle ju även kunna se det där avsnittet och sova efter det.

Imorron ska jag göra nåt sånt konstigt som lasergame, eller vad det nu var. Jag fattar ingenting, men det blir säkert kul. Hoppas att det inte är så jobbigt bara, jag är tokförkyld och har nysit säkert trettio gånger idag! Vill ju som sagt bli frisk innan lördag!

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna så ser jag DH från sängen sen. Perfa!

Fick en idé om att åka till Ikea imorron, får se om det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0