welcome c905

Okej, tydligen vill den inte publicera mitt inlägg jag skrev från mobilen nyss, trots att det står att det är publicerat. Konstigt!

Nu har jag i alla fall köpt min nya fina mobiltelefon! Den heter SonyEricsson c905 och ser ut så här:

(Den här bilden är såklart inte tagen med mobilen)

Den har typ allt man kan önska sig av en mobiltelefon och lite till! Eftersom jag har jobbat hela dagen har jag inte hunnit leka med den så mycket alls. Men jag har i alla fall hunnit köpa en söt liten strumpa som den får bo i, den ser ut så här:

(Den här bilden är tagen med mobilen såklart)

Nu ligger min gamla telefon och tjippar efter luft (skriker efter ström) i väskan. Stackarn. Ska ha kvar den ett tag till, vill ju inte ut och partaja med nya telefonen det första jag gör (speciellt inte på fredag!)

Nä, nu måste jag publicera det här så mina kära föräldrar får sova nån gång! :)
Gonatten, och grattis till lilla pappsen i förskott, för han fyller ju år imorron!

Kommentarer
Postat av: Papps

Tack för grattishälsningen! Ska fira min födelsedag alldeles ensam utan fru o barn. Men med jobb och sen körövning! Hurra!

2008-11-12 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0