blir nog med telefon imorron!

Okej. Såhärva:

Problemet:
Min telefon har sett bättre dagar. Den går prima att tappa på kullersten, förutom att den blir repig, men så fort man lägger ner den på bordet försiktigt stänger den av sig. Det är inte okej beteende för en mobiltelefon tycker jag.

Ursprungsplanen: Trots att jag inte gillar att handla på Onoffkortet var ursprungsplanen att köpa telefonen på det i början av december och således få räkningen för den i januari när jag har pengar efter att ha jobbat i julhandeln. Alternativt att köpa den i november efter att ha jobbat minst fem dagar extra så jag kan betala den i december med de intjänade pengarna.

Men:
Imorgon börjar en liten kortiskampanj på jobbet som handlar om att man får fynda utgående varor. I kampanjen ingår även att man får handla på sitt Onoffkort och betala i januari. Nån vill att jag köper min nya telefon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0