nytt hår

Nu har jag ny frisyr. Eller själva frisyren är väl typ som den var sist jag klippte (shit vad mitt hår hade växt på 1,5 månad!) men nu har jag även en massa spännande färger i håret. Det är lite kopparbrunt med guldbruna slingor och så har jag en lila effekt i luggen. Så här glad ser jag ut i min nya frisyr:


När jag var klar där flanerade jag runt i stan i min nya frisyr och kände mig supersnygg. Målet var ju att hitta nåt att cadda. Inte det lättaste kan jag tala om. Det skulle vara en pryl med minst 20 olika delar som hade nån slags dynamisk rörelse. Gick många varv runt BR och hittade till slut en Legosopbil. Den har liiite fler än 20 delar så frågan är ju om jag tar mig vatten över huvudet?

Sen åkte jag hemåt och gick på konsum för att köpa pasta bland annat. Upptäckte att jag hade två såna där rabattkuponger man får av Coop, såna på Änglamarkprylar (ekologiska alltså), så jag valde sån pasta istället för vanlig pasta. Sen när jag kom till kassan upptäckte jag att kupongerna gick ut igår, men den snälla tanten i kassan fixade det ändå, supersnällt ju!


Nu ska jag snart iväg igen. Skulle mest bara hem och käka lite och lämna av min legobil. Shit vad dyrt det är med leksaker förresten! Stört!

Kommentarer
Postat av: Kusin J

Supersnyggt! Nu får vi väl kalla dig för Den Supersnygga!

2008-11-03 @ 18:07:40
Postat av: .(=

Shit vad snyggt Lisa!

2008-11-03 @ 18:43:12
Postat av: E

Inte för att vara dryg men följande står i Projekt-PM (om vi nu pratar samma kurs):



Välj inte följande!

Vissa objekt är erfarenhetsmässigt mindre lämpliga, Undvik:

- Legokonstruktioner

2008-11-03 @ 19:00:43
Postat av: Mammsen

Jättejättefint!! Det där måste ju J ha fått jobbet på!!?

2008-11-03 @ 19:51:29
Postat av: sandra

åh va himla fint! skit snyggt ju :)

ses på fikat imorgon.

2008-11-03 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0