slut på armada

Nu är jag hemma och astrött! Armada - arbetsmarknadsdagar, jag var företagsvärd åt ABB som hade typ världens största monter med världens största prylar, så den packningen tog absolut längst tid av alla (alla hade typ ätit upp middagen när vi var klara). Men det har verkligen varit superkul! Företagsrepresentanterna var supertrevliga allihopa och jag har inte gjort så jättemycket, fixat lite cocktailtomater och piffat lite och så (trots att jag hade sovmorron enligt dem).

När jag gick från skolan (Uppland) snöade det men när jag kom fram hit till Sörmland låg ingen snö på marken, men här uppe på fjället såg det minsann ut så här:


Jag fick även ta hem de blommor och tomater som blev över i montern, titta så fint det blev:


Och som sagt tomater, jag har väl cocktailtomater som räcker resten av året nu ungefär... Tänkte starta en ny diet!

Och givetvis fick jag med mig ett antal giveaways



Där finns:
  • 2 skoputs
  • 2 postitblock
  • 3 reflexer
  • 5 pennor (borde ha en från ABB också men hittar den inte..)
  • 1 ask minttabletter
  • vinöppnare
  • kortlek
  • plåster
  • kortlek
  • juice
  • apelsinskalare
  • ficklampa
  • sudd
  • clementin
  • klädvårdsrulle
  • klistermärke med rymdskepp
  • nötter
  • magnet
  • fina kartongbitar att skriva på
  • en tygpåse
Och bäst av allt var nog hos StoraEnso där jag fick visa mina pappersflygplanvikarskills och vann en biobiljett! Perfekt!

Som ni säkert ser har jag varit på Armada förut och plockar bara det bästa, dvs en enda godis, bara bästa sortens pennor och andra roliga grejer (minns första året jag var där! hade med mig enorma mängder godis och dåliga pennor hem!) Fast iofs, nu har man ju lite mer att prata med företagen om (och är mer intressant för dem) än när man gick i ettan och tvåan!


Nu måste jag nog sova, är helt sjukt trött! Det känns verkligen i kroppen att man har stått upp i två dagar i rad och sovit 4 timmar inatt! Känner mig stel som en 85-åring och är glad att jag inte har några som helst planer för morgondagen!!! Funderar på att tvätta och städa lite (ovanligt va?) och sen kanske jag ska läsa ut min bok som jag har hållit på med i en evighet nu. Soft!


Oo, måste berätta om i slutet på dagen, jag var såklart astrött men då hittade jag en pallyft, fantastiskt verktyg! Den körde jag runt saker med och på slutet var jag riktigt skillad på det också!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ett tips: koka tomatsås och frys in. Perfekt att ha som bas för köttfärssås mm....

2008-11-20 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0