egen helg

Jag har inte riktigt firat min tvåårsdag på jobbet, trots att det är över en halv månad sen! Men nu vet ni det i alla fall, att jag har jobbat i över två år på mitt jobb nu. Mitt jobb är ganska kul men det blir ju lite slitigt när man går i skolan en hel vecka och sen jobbar 24 timmar på helgen och sen går i skolan en hel vecka till efter det! Men nu när jag har ett lökliv kan jag ju ta helg när jag vill och vila precis så mycket jag vill och sen jobba hela helgen utan problem.

Därför tar jag en välförtjänt helg nu idag och imorgon efter en slitig Armadavecka och sen jobbar jag hela helgen pigg och glad! Perfekt! Så idag sov jag till 10.40 och sitter fortfarande relativt opåklädd under en filt och har nyss ätit frukost. Det är fint väder men jättekallt, men det vore nice att ta en promenad i höstsolen innan den går ner, men frågan är väl om jag hinner.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0