w98

Ja. ja. jaa... Men, nej, jag säger nog ändå nej!

Nu är det 1,3 grader ute och jag är väldigt glad att jag inte ska ut i kylan!! (dvs att vi hamnade här till sist!)

Nu ska jag sova. Länge. Ska sätta på läget som heter "totaltyst" på mobilen och sova tills jag vaknar och hoppas att klockan är minst 12 då. Klockan 16 har jag tvättid, tror jag,  och det är verkligen det enda (<-- helt seriöst så vet jag inte hur det där ordet stavas just nu!!! (om det är e eller ä) (galet!)) jag har bokat in under morgondagen. Borde kanske kolla upp vvilken tid det egentligen är!

Jepp, klockan 16 är det jag och tvättstugan som har dejt. Grejen är att jag hade dejt med den i torsdags också så jag har verkligen ingen tvätt. Det enda (samma problem som ovan) jag har att tvätta är täcket som lillebrorn besudlade med sin rökdoft häromdan!!

Det som nyss var asnice är just nu bara alldeles lagom mycket nice. Men en stor säng fylld av täcken och kuddar och supertrevliga nallar är ju iaf asnice!

Det är ju ganska konstigt också att det börjar ljusna ute. Sova: NU!
SOVA!
LÄNGE!
NU!!

Kommentarer
Postat av: Sivan

ända är en sån du sitter på till tidens ände. enda. ända. ende. ände. enda. ända.

2008-11-02 @ 10:50:41
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0