sovdags

Idag har varit en mycket påfrestande dag. Jag gör ju inte så mycket om dagarna (förutom när jag jobbar förstås) så när jag väl tar mig för med nåt så blir jag astrött. Typ som pensionärerna: "Idag ska jag gå och handla mjölk, så då hinner jag inte träffa dig Agda"

Idag var första anhalt lunch med Adeliina och Lejph mfl. På väg dit såg jag detta, är det inte ett fantastiskt sätt att göra reklam på?

Därefter skulle jag på ett lunchmöte, men det blev inställt. Sen skulle jag slå ihjäl tid fram till halv fem. Detta gjorde jag genom att maila lite om morgondagen, läsa två sidor i mekanikboken (de två första, jätteinledande) och spela spel på internet. Sen gick jag ner till kåren där det var "Sen kväll med Armada". Det var trevligt. Det var Måns Nilsson (jag bloggade ju en film med honom för inte längesen alls ju (Nöken)) som frågade ut ledare på stora svenska företag inför publik, och i pausen fick man plockmat och gratis förfriskningar. Det stod att det skulle vara gratis öl/vin till de 200 första, men de hade lite för många biljetter så jag fick fyra varav en som jag tappade bort..

Efter detta åkte jag hem till Alex och kollade in hans crib. Först åt vi på pizzerian, fast jag var typ mätt efter all plockmat! Sen gick vi hem till honom och såg på film och drack mera vin. Han hade ett väldigt ombonat korridorrum med många fler tavlor och bilder på väggarna än vad jag har, trots att han bara har bott där i nån månad. En av bilderna på hans vägg var denna:


Lilla söta Astrid när hon var unge för längesen. Där till höger ser man även lilla pappsens ben och lugg skymta. Lilla pappsen som fyller år idag (som har hunnit bli igår). :)

Jag hade två bilder till som jag tänkte blogga, men nu orkar jag inte mera. Imorron ska jag upp relativt tidigt och städa heeela lägenheten. Imorron är det nämligen dags för festen vi alla har väntat på, och i sista sekund idag ändrades förfeststället till min lägenhet. Perfekt! Tänkte jag. En anledning att städa!


Måste bara:



Han är ju så lik Mr Stiff den där explorern!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Åja - så länge sen var det inte sen lilla Astrid var unge. Bara typ 2 år sen, drygt... Det är kul att hon ser precis likadan ut nu, fast liiiite större.... Rättare sagt, större än nånsin....

2008-11-14 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0