promenera inatt

Hur mysigt är det inte att mötas av det här när man kommer hem en sen onsdagskväll (tidig torsdagsmorgon)??


Lampor på min balle!

Ikväll har vi spelat lasergame mot en annan spexgrupp. Det var sjukt kul och sjukt jobbigt! Vi förlorade dessutom.

Efter matchen gick vi och åt pizza och sen hade vi fest. Jag hade tänkt att det skulle bli en relativt tidig kväll för min del så jag kan åka på ikea och köpa min tvättkorg och mina värmeljus imorgon. Så blev det ju inte. Jag lyckades missa bussen med typ en halv minut, sen var det typ en halvtimme till nästa buss så jag promenerade hela Odengatan till St. Eriksplan och satt där i fem minuter tills nästa buss kom. Åkte med bussen till Hornstull och promenerade över bron och ända hem. Mycket promenerande blev det! Nu ska jag sova. Morgondagens plan är att ta mig till ett appo och köpa linsvätska. Borde fortfarande ha gått till optikern för längesen, men det har inte blivit av än.

Gonatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0