8-3

Hej hej hallå dagboken!

Idag började jag dagen med att ta mig till Sickla för att komplettera klänningen. Jag hade inte all tid i världen eftersom jag skulle vara på skolan klockan två. Kunde inte äta nåt imorse så medan jag väntade på bussen gick jag in på mitt gamla konsum vid Sickla kaj och köpte en Verum drickjoghurt. Drack den jättejättesakta för att inte skrämma upp magen. Sen shoppade jag. Hittade en rosa kortärmad bolerokofta och en silvergrå väska samt ett par ganska stora silvriga örhängen (och strumpbyxor förstås). Så här ser det ut:


Oj, den ser lite blekrosa ut, men den är ganska mörkrosa med glittrigt garn i.

Efter det åkte jag till skolan för att förbereda inför Armada som börjar imorgon. Vi började med att rensa matsalen där vi ska vara. Vid tvåtiden ringde min företagskontakt och sa att dom hade ett lite konstigt önskemål, nämligen fyra kilo cocktailtomater och en fin blombukett. Jag sa att jag skulle göra vad jag kunde för att uppfylla önskemålet. Sen började företagen droppa in. Mitt företag har ju störst monteryta bland dom som är i vårat rum och fick ännu större än vad dom hade beställt och det behövdes. Dom har en monsterstor monter! Jag hjälpte till att montera alla grejerna och bygga fint i montern. Så här tyckte dom att det var smart att tejpa fast sladdarna på golvet:


Som tur var hade dom en käck matta som dom la över alla sladdar (phu!) för jag tyckte att det där såg ut som nåt ur Pettson!



Nu ska jag fortsätta se HF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0