söndag

Det finns fortfarande ganska många spår av att det var en liten fest här i fredags. Ölburkar som borde pantas och en massa flaskor som borde slängas. Sen har jag en sån här som jag inte har bett om heller:


En stor frigolitbit i tidningshållaren utanför dörren. Tackartackar...

Här har jag precis kommit hem. Ikväll har jag varit på kusin Jennys improvisationsteaterföreställning. Det var superkul! Jag har aldrig varit på nåt sånt förut så det var ju extra spännande! Kul att få skratta lite!

På vägen hem stannade jag på Vi i Hornstull för att handla. Det är mycket roligare att handla där än här i Liljeholmen för det är billigare och så har dom alltid så roliga erbjudanden. Idag hade dom 4 avokados för 20 spänn, de e nice! Jag had tänkt köpa en massa frukot och saker så jag kan göra mackor i alla fall, men det slutade med att jag köpte 4 avokados, rökt skinka och tuggummin, samt två granatäpplen! Bravo Lisa, väldigt bra jobbat. Så nu får jag väl äta granatäpplen till middag eller nåt.

Jag har även testat lite klänningar inför tisdagens fina gasque. Jag kan inte ha samma som jag hade förra året (alltså, jag skulle gärna vilja för att den är väldigt fin, men jag kan rent fysiskt inte ha den. bajs!) och så har jag en silvergrå men den är lite lång så den kan jag inte heller ha. Kvar finns en rosa och en svart. Jag vill nog inte ha den rosa så då finns bara den svarta kvar. Men då är ju frågan om den är för tråkig. Vad tycker ni? Går den här att ha vid dresscode mörk kostym/cocktailklänning??



Den är liksom två lager med ett nätlager ytterst och så är det paljetter dår på mitten under bröna. Den går strax nedanför knäna. Funkar? Annars måste jag åka och shoppa imorronförmiddag för inga pengar..

Jo just det, det har ju snöat här idag också. Inget som låg kvar men ändå! Jag var inne på skolan under tiden och när jag åkte hem igen hade det slutat. På skolan röjde vi inför Armada, och märkte ut vart montrarna ska vara och så. Mitt företag har typ den största montern, dom hade bokat 18 kvm men fick 24! Fast dom har enormt mycket grejer som dom ska ha där också, så det blir säkert bra. Imorron kommer dom och vi ska bygga monter och på tisdag börjar mässan. :)

Kommentarer
Postat av: Junior

Dekoren vill säkert ha frigolitskivan om inte du vill ha den - ge den till Dekorchefen hon vet vad man kan göra med den.

2008-11-17 @ 09:07:08
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior
Postat av: .(=

Klänningen är ju jättefin! Klart den funkar. Ha lite färggranna accesoarer till; stora örhängen eller så. Kan även ha skor med färg till ifall du har.



2008-11-17 @ 13:27:39
Postat av: Adeliina

Håller med den här som ler här uppe, klänningen är bra, inför bara lite färg. :) Kommer på eftersläppet, ses då!

2008-11-17 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0