undertecknad = jag själv alltså

Problem: Varför kommer alltid alla stora utgifter samtidigt? Typ linser och p-piller och sånt. Dessutom lyckas man ju alltid tajma det med att alla strumpor får hål och schampo, balsam, duschkräm, tandkräm, ansiktstvätt och linsvätska tar slut samtidigt! Varför???

Just nu är linserna det som är mest akut, har haft samma par i långt över en månad så jag måste verkligen boka tid för undersökning nån dag i veckan! Det är kul att gå till optikern, mest för att min optiker är så himla duktig. Den ligger precis bredvid där jag bodde förut, men jag vill inte byta för jag trivs där.

Slutsats: Bidrag till nya linser emottages med stor glädje in på undertecknads personkonto!

Kommentarer
Postat av: Junior

Jag tenderar att se ett samband att ju mindre pengar man har desto snålare blir man, detta gör att man drar sig för de stora utgifterna tills det inte går längre och då får man känslan av att det blir allt på en gång.

2008-11-11 @ 21:24:02
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0