tidig lördagmorgon!

Åhh. Klockan typ jättejättetidigt ringde ett glatt gäng från Norrland och väckte mig. Sen dess har jag inte kunnat somna om och nu är det bara en knapp timme innan väckaren ska ringa så jag funderar på att kliva upp. Är hungrig. Men jag överlever nog dagen trots att jag är jättetrött, hoppas jag!

Hoppas att Sonja får ett hejdundrande 25-årskalas där uppe i den lilla staden även utan mig, skulle gärna ha varit där ikväll men både ekonomin och tiden sa ifrån. Tråkigt!! Men jag får gå på ett annat kalas istället, det är ju lite kul. Ikväll är det nämligen fest för spexet på skolan. Ska vara på skolan strax innan tre och det är ju ganska snart! Ännu en anledning att kliva ur sängen, måste ju tänka ut vad jag ska ha på mig!

Alltså fatta att det snart är december. Vart tog november vägen? Jag har ju typ inte gjort nåt vettigt alls på hela månaden känns det som! Dessutom är det bara elva dagar kvar till den stora festen. Igår insåg jag hur stor den verkligen är, jag hade ingen aaaaning!!! Så i början av nästa vecka måste jag sy klänningen och det ska ju bli ett spännande projekt i sig!

Det händer roliga saker varenda helg i december också. Nästa helg ska jag ju iofs jobba, men på lördagen ska vi på libanesiskt julbord med jobbet, det tycker jag låter spännande! Helgen efter det ska vi faktiskt gå ut på stan och träffa nya människor (fast vi ska förfesta på skolan med samma gamla folk) och helgen efter det är det tentapub och alltså jullov! Jag jobbar ju iofs då också men det har faktiskt aldrig hindrat mig från att gå på tentapub. Sist gick det ju sådär, men den här gången lovar jag att inte brottas med brännässlor! (Nu när jag tänker efter har dom nog aldrig lyckas lägga en tentapub en helg när jag inte jobbar, på två år. Bra jobbat) Och sen är det jul med hemfärd och nyår med Frankrikefärd, och sen är året slut! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0