sjukt upprörande!

Nu är jag lite upprörd igen.

Det finns en gångertabell som jag är lite bättre på än alla andra, nämligen nians. Jag är även väldigt bra på att lägga på nio på vilken siffra som helst. Nåja, det kan väl vemsomhelst. Men anledningen till att jag är så bra på just detta är min bästa kamrat snooze. Att snooza och vakna var nionde minut sådär en 3-4 gånger har jag liksom alltid gjort, även innan jag hade mobiltelefon som väckarklocka, för även på min klockradio när jag var liten var snoozeintervallet 9 minuter.

Och så möts man av det här på nya mobilen när man ska ställa in morgondagens alarm:



Ursäkta?!! Hur tänkte dom här??? Jag är så upprörd att jag är redo att sälja telefonen och köpa en som har 9 minuter som snoozetillval!!! Det finns ju inte ens med!!! Vart är världen på väg??


Nu ska jag i alla fall sova. Om jag är sur och grinig imorgon kan ni ju bara gissa varför... (dålig start på dagen, 7 minuters snoozetid funkar nog aldrig!!)

Kommentarer
Postat av: Lars-Magnus E

Låter som ett I-landsproblem....

2008-11-13 @ 07:49:41
Postat av: Adeliina

Haha! Men då.. Ta 10 min ist, du får ju sova lite längre då, och det är ju faktiskt inte så stor skillnad på 9 och 10 min.. :P

2008-11-13 @ 08:05:24
Postat av: Lisa

Jodå, visst är det ett i-landsproblem, men mitt liv är fyllt av såna!



10 minuter är ju alldeles för jämnt tal!

:)

2008-11-13 @ 09:48:26
URL: http://melajjza.blogg.se/
Postat av: Junior

Tänk på alla minuter du kommer att spara, hela två per snoze.

2008-11-13 @ 21:29:15
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0