Praktiskt

Tänk så fiffigt med wifi i telefonen! Utan att ens ha lyft huvudet från kudden har jag nu kollat mailen, fejjan, några youtubeklipp och nu snart även bloggat. Det största problemet just nu är att jag måste lägga till typ vart tredje ord i ordlistan eftersom min nya telefon inte riktigt kan mitt språk än... :) Nu ska jag kliva upp och äta frukost, tyvärr ingen lyxgröt idag, de frusna bären tog slut igår (dessutom råkade jag glömma att ställa in mjölken igårmorse). Efter det ska jag åka och äta lunch i skolan. Det var längesen!

Kommentarer
Postat av: Junior

Betyder det att telefonens oförmaga till 9min snoze är förlåten?

2008-11-13 @ 21:30:17
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0